لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری:معمولا دریانوردان در طوفان راه خود را پیدا می کنند

الگری:معمولا دریانوردان در طوفان راه خود را پیدا می کنند

این یک مصاف مهم و تا حدودی حیثیتی برای مکس و شاگردانش بود و در نهایت بانوی پیر اروپا در شرایطی که هنوز به تعادل و هماهنگی دلخواه خود نرسیده و غایبین تاثیرگذار زیادی را نیز در این بازی داشت توانست با تک گل فدریکو کیه زا به برتری مهمی برابر چلسی در لیگ قهرمانان فصل جاری دست یابد.

 

مکس الگری، مربی یووه اظهارات پایان بازی را با این جمله شروع کرد:

 

معمولا دریانوردان در طوفان راه خروج از آن را پیدا می کنند. امشب پسران من بازی خوبی برابر قهرمان اروپا انجام دادند، هم از فاز دفاعی که گلی دریافت نکردیم و هم اشتباهی نداشتیم که دروازه خود را باز شده ببینیم، هر چند که در دقایقی تحت فشار بودیم و چند پاس اشتباه داشتیم و با این حال بازی خوبی ارائه کردیم. ما در ضد حملات نیز موقعیت هایی داشتیم اما در پایان بازی این ما هستیم که خوشحالیم، در دو بازی شش امتیاز کسب کردیم و گلی نیز دریافت نکردیم. این به این معنا نیست که به مرحله بعدی راه یافتیم ما قدم نخست را خوب برداشتیم و به خوبی باید پیش رویم. برای بازی امروز با شرایطی که بود این طور تصمیم گرفتم، با سه بازیکن در جلو باور داشتم که موفق خواهیم بود اما برخی مشکلات بود و بعد دیدم که اگر کیه زا در مرکز و برناردسکی پست سر بازی کند، بهتر است.

 

بنتانکور ― لوکاتلی

 

خواهیم دید. در حال حاضر من منتظر بازگشت آرتورهستم و باید ببینم بعد استراحتی که دارد می تواند به دیدار برابر رم برای دقایقی بازی کند یا خیر. این در حالی ست که لوکاتلی همیشه بازی می کند و امروز بسیار خوب بود، به ویژه در بازی با توپ و مهار لوکاتلی خیلی خوب کارکرد. انها در شرایط فعلی زوج عالی هستند. رابیو خوب شروع نکرد اما بعد کم کم به تعادل رسید و خوب شد. بازی با توپ در مقابل قهرمان اروپا بازی کردن اسان نیست.

 

یوونتوس قدیمی

 

شاید به مذاق برخی خوش نیاید اما برای پیروز شدن باید بدانی که رنج می برید و تحت فشار قرار می گیری، راه چگونه بهره بردن از ان را بیاموزی و با خواسته و خشم رسیدن به پیروزی بتوانی نتیجه را کسب کنی. امشب یووه این دیدار را با احترام به رقیب و قهرمان اروپا به خوبی پیش برد و شزنی نیز با کمترین شوت و مهار و صحنه خطرناک روبرو شد.

 

مربی یووه در ادامه نیز گفت:

 

این ها دیدارهایی هستند که باید بیشتر از این انجام دهیم، باید نشان دهیم که رشد کردیم و این بخشی از پیشرفت باشد. امشب مقابل قهرمان بازی می کردیم و ابتدا شروع خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم و مدیریت توپ و بازی را در دست گرفتیم و در نهایت تنها توسط لوکاکو کمی تحت فشار قرار گرفتیم. بیشتر از قبل منظم و هماهنگ تر بودیم هر چند که باید بهتر شویم اما همانند همیشه توجهات متفاوت است. ما امشب خوب بودیم.

 

دیبالا و مصدومین

 

در حال حاضر به بازیابی پیش از دربی فکر می کنیم، کسی که بازی نمی کند باید شرایط ان را به دست بیاورد، ما تغییر کردیم و مهم این است که بدانیم برای رسیدن به برتری ها نیاز است که از اینگونه بازی ها با موفقیت بگذریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: